NİŞANTASI ISTANBUL MODA ALIŞVERİŞ - FAVORİ MAĞAZALARIM

En son Nişantaşı'na gittiğimde herşey çokgüzel ve alınasıydı. Nişantaşı bana buram buram moda kokuyor. Alışveriş yapmak istediğimde gittiğim ilk yer Nişantaşı oluyor. bir de Akasya AVM yi çok ama çok güzel buluyorum. Zara, Mango, Bershka gibi markaların yanısıra Beymen, Rag and Bone, Gstar Raw, Hugo Boss, Vakkorama gibi designer mağazalar da var. Nişantaşı Beymen'i çok sevemedim, İstinyepark Beymen daha hoş. Nişantaşı beymende sonrasında değişim yaptığım Kenzo espadrillerimi alırken sırada bekliyordum. Bi bayan beşbinkusurluk TL lik bi çanta alıyordu Valentino olabilir içimin yağları erimişti. Akasya Beymen'de geçen yaz başı espadril bakarken sonrasında sürüm sürüm  wishlist yapacağım Chloe Susanna'ların 37.5 numarası duruyordu. Denemedim bile. Keşke deneseydim. 2950 TL mi neydi. Şimdi out of stock ve bildiğin 4000 TL. Gerçi Chloe Susannaların taklitlerini tüm markalar yaptı. Bilemedim. Nişantaşı fotolarım... kadrajımdan.

NİŞANTAŞI FAVORİ MAĞAZALARIM: Zadig Voltaire, Topshop , Zara , V2K , Yargıcı, Pandora Kitapevi, Twist, optik mağazaları , Beymen Blender 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Comments