Carmen Kass covers Elle Spain October 2010 Issue

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Elle Spain October 2010 Issue
Photographer: Mario Sierra

Geçen ay İspanya'ya gittiğimde Harpers Bazaar ve Vogue İspanya edisyonlarını almıştım.Bu ay gidip Elle İspanya edisyonunu mu alsam dedim kapağı görünce.Kapak başarılı ama Carmen'li editoryale aşık olmadım.Kapaktaki leopar desenli çorap,editoryale gönderme yapıyor ve kapak ile editoryal arasında bütünlük kuruyor.Alakasız kapak ve editoryel çalışmaları sevmiyorum moda dergilerinde(aynı model ile yada ünlü ile yapılan çekimlerden bahsediyorum).

Barcelona'ya kış gelmiş midir? Gitsem beni özlemiş midir?Plajda hala güneşlenen ve yürüyenler kalmış mıdır?Vikingler hala turist çoğunluğu oluşturuyor mudur? Sahi, Barcelona'dan da Madrid'e geçsem ama bu bir moda dergisi almak için gitme planları yapmak değil, Elle Espana bahane,ispanya şahane!

Özlediğim belli.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I am not a big fan of styling leopard in whole large one item like jacket or coat-its better to use leopard in detail like shoes or scarf or bag detail.I KNOW I AM RIGHT.


Ben leoparın çok büyük bir hayranı değilim.Nerde?Büyük detaylarda stilize edilmesinde,kullanılmasında.Leopar detaylarda kullanıldığında güzel.Kocaman bir paltoda değilde ayakkabıda,eşarpta yada çanta detayında.Aynaya baktığınızda resmin bütününde leopar ne kadar az, okadar iyi.BİLİYORUM HAKLIYIM.

Comments