LAZY BUTİK NEW ARRIVALS

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cihangir'de çalıştığım dönemde öğle yemeklerinde Galatasaraydan geçerken camına yapıştığım yegane butik Lazy'di.Burayı yıllar önce ilk keşfim kapalı olduğu muhtemelen bir pazar günüydü.Cennet bulmuş gibi olmuştum.İçeri nezaman girseniz tarz stil sahibi insanları alışveriş yaparken görebiliyorsunuz.Ben ilk gittiğimde ikinci el olduğunu düşündüğüm marc jacobs'dan anna sui'ye elbiselere takılmıştım.Bir de zeynep erdoğan imzalı bolerolara.O dönemki yani geçen seneki 'lost in galatasaray and tünel vol.2' başlıklı postuma burdan ulaşabilirsiniz->>> TIKLAYIN  <<<
 
Benim favorim gri topuklu ve gri düz olanlar.nedense yazın gri ayakkabıları seçtim halbuki içim cıvıl cıvıl,yaz kıyafetlerim de...Güzel işte...Yaz geliyor...Yaz...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Comments