FROM MY NOTEBOOK:ZAC POSEN FOR TARGET SPRING 2010

Another designer and fashion brand collaboration.we dont have target here so its not a big deal in Turkey.

Türkiye'de Target olmadığı için bizi pek ilgilendirmeyen bi olay olabilir ama modacılara ne ödeniyorsa uygun fiyata tüketicilerle buluşmak için daha uygun fiyatlı markalarla birlikte çalışmalarına engel olunamıyor.Belki iyi belki kötü.İster gidin vakko'dan bilmemkaçlira verip Zac Posen Gown alın,ister daha ucuza gidin Target'dan alın.İlla Zac Posen giyesiniz varsa,alternatifler bunlar:)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Comments

KRİSTAL KÜRE said…
ben de yazmıştım bikac gun once. seviyorum bu tur isbirliklerini
Türkiye'de satılmaması kötü ama amerikada olay oluyor bu tür işbirlikleri.Ben Rodarte ile olan işbirliğini beğenmiştim:)